تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

توانمندی صنعت گردشگری تور کیش

kishnets.ir sanaye gardeshgari 300x189 توانمندی صنعت گردشگری تور کیش

یکی از منابع درآمد کشور صنعت گردشگری است که سالانه ارض مناسبی را وارد کشور می کند و باعث افزایش بودجه کشور بوده است.

روابط عمومی صدا و سیمای مرکز تور ارزان کیش اعلام کرد: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش در نشست کاری مدیران هتل های کیش با مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش گفت:این شبکه پس از تأسیس، برنامه‌های متنوعی در حوزه گردشگری برای جذب بیشتر گردشگران و توسعه این صنعت درآمد آفرین تهیه خواهد کرد.

سید عبدالرضا کیا افزود: علاوه بر این، این مرکز با همکاری و تعاملی که با سایر شبکه‌های رسانه ملی و شبکه‌های دیگر بین‌المللی دارد می‌تواند تمامی برنامه‌های سازمان منطقه آزاد کیش را در حوزه صنعت گردشگری به چهار گوشه دنیا معرفی کند.

این مهم با تولید برنامه‌های فاخر تولیدی و زنده در حوزه‌های سیما، صدا و خبر و پخش در تمامی شبکه‌های  رسانه ملی و برخی از شبکه‌های پربیننده خارجی طرف قرارداد همکاری با صدا و سیما میسر خواهد شد.

وی تصریح کرد: منطقه آزاد کیش با روند رو به رشدی در حوزه گردشگری روبرو است و رسانه ملی مصمم است مدیران این سازمان و فعالان عرصه صنعت گردشگری را پشتیبانی جدی کند.

معتقدیم در صورت توافق با این سازمان خواهیم توانست استقبال گردشگران خارجی را از جزیره کیش از حدود ۲۰ هزار نفر به بیش از ۱۰۰هزار نفر در سال افزایش دهیم.

آقای کیا یک پیشنهاد جدید دیگر هم روی میز کاری مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش گذاشت. راه‌اندازی شبکه اینترنتی رسانه ملی در صورت حمایت مالی این سازمان در کیش تا تمامی کاربران بتوانند هم از تماشای برنامه‌های صدا و سیما از طریق شبکه مجازی لذت ببرند و هم بیشتر با جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها و توسعه‌یافتگی این جزیره زیبای مرجانی آشنا شوند.

وی به ساکنان، سرمایه‌گذاران و گردشگران جاذبه های کیش این نوید را داد تا در روز عید غدیر خم مدت پخش برنامه‌های پرمخاطب رادیو کیش را از ۲۰ به ۲۴ساعت افزایش دهد.

علی‌اصغر مونسان، مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش که سابقه درخشانی در فعالیت های عمرانی و فرهنگی در کارنامه کاری خود دارد گفت: نشاط ساکنان جزیره کیش، ایجاد فضای پرنشاط برای گردشگران و رونق کسب‌وکار برای کارآفرینان عرصه گردشگری از اولویت های جدید سازمان منطقه آزاد کیش است.

وی بر فعال کردن توریسم سلامت با احداث بیمارستان فوق تخصصی در جزیره کیش تاکید کرد و افزود مصمم هستیم تکمیل طرح های زیربنایی این سازمان را در بخش های تولید انرژی، آب آشامیدنی، فاضلاب، مخابرات  و حمل‌ونقل را سرعت ببخشیم.

 

index بیش از یک میلیون سهم در تالار بورس کیش معامله شد

امروز سیزدهم اردیبهشت در تالار بورس کیش بیش از یک میلیون سهم داد و ستد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه تور کیش٫ درتالار بورس کیش تعداد یک میلیون و ۶۱۹هزار سهم به ارزش سه میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال خرید و فروش شد که از این معاملات ۶۷ درصد مربوط به خرید و ۳۳درصد مربوط به فروش بوده است .

امروز در تالار بورس اوراق بهادر کیش بیشترین معاملات از نظر تعداد و ریالی بر روی سهام شرکت های: سرمایه گذاری شاهد٫ لیزینگ رایان سایپا٫ پالایش نفت اصفهان صورت گرفت.

سد طرق در تور مشهد

سد طرق در تور مشهد

یکی از مکان های دیدنی مشهد سد طرق در تور مشهد می باشد که بسیاری از گردشگران و مهدسین برای دیدن این سد به این مجموعه وارد می شوند.

این سد در۱۴ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و بر روی رودخانه طرق و در نزدیکی بند قدیمی طرق قرار دارد. سد طرق از نوع بتونی با دو قوس متقارن است که از ۲۲ بلوک و به عرض ۱۴ متر و ارتفاع ۸۱ متر از پی ساخته شده است. ضخامت تاج سد ۸۰/۴ متر و دارای ۸۴/۱۲ متر ضخامت درپی و طول تاج ۳۲۲ متر است . گنجایش سد حدود ۱۳ میلیون متر مکعب پیش بینی شده و با هدف تأمین بخشی از آب مورد نیاز پارک ساحلی مشهد احداث شده است. سد طرق علاوه بر استفاده های اقتصادی ، به دلیل برخورداری از آب و هوای خوب و جاذبه های طبیعی از نظر سیاحتی نیز دارای اهمیت می باشد.

بند طرق در مسیر رودخانه طرق و در مجاورت سد بتونی جدید قرار دارد و تا سال های اخیر قابل بهره برداری بوده است.تور مشهد بنای این سد را به امیر علیشیرنوایی (۹۰۶-۸۴۴ق.) وزیر سلطان حسین بایقرا نسبت داده اند. درمجاورت بند طرق دو آسیاب وجود داشته است.


  • kish tour
  • ۰
  • ۰

تور کیش و خطوط جدید پروازی درهواپیمایی کیش

kishnets.ir havapeyma kish 300x200 تور کیش و خطوط جدید پروازی درهواپیمایی کیش

شرکت هواپیمایی کیش دردو مسیر تهران – ازمیر وبندرعباس – اصفهان خطوط پروازی راه اندازی کرد.

اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ در راستای حفظ اصل مشتری مداری و به منظور فراهم کردن شرایط مساعد جهت رفاه حال مسافران ، شرکت هواپیمایی جاذبه های کیش دو خط پروازی جدید راه اندازی کرد.

این خطوط بصورت رفت وبرگشت بین تهران – ازمیر و بندرعباس – اصفهان هستند.

پرواز رفت و برگشت تهران – ازمیر– تهران از ۲۵ اردیبهشت هر هفته روز جمعه ساعت ۱ بامداد از تهران به ازمیر و ساعت ۳ وسی دقیقه بامداد از ازمیر به سوی تهران برقرار است .

پرواز تور ارزان کیش رفت و برگشت بندرعباس – اصفهان– بندرعباس از ۱۰ اردیبهشت روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۱ و پانزده دقیقه از بندرعباس به اصفهان و ساعت ۱۳ و سی دقیقه از اصفهان به سوی بندرعباس برقرار است.

لازم به ذکر است شبکه پروازی هواپیمایی هتل های کیش با افزایش ۲ پرواز دیگر در مسیر پروازی تهران- یزد- تهران درروزهای یکشنبه و چهارشنبه توسعه یافته است .

گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش یکی از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است.

1430984682672 isna 7 300x207 خبرچه دیدار تیم‌های فوتبال هنرمندان ایران و پیشکسوتان اتریش

تیم فوتبال دهه ۸۰ کشورمان دریک بازی دوستانه مقابل تیم رسانه و پیشکسوتان اتریش قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه تور کیش، تیم رسانه و پیشکسوتان اتریش که به منظور برگزاری چند دیدار دوستانه به ایران سفرکرده است امروز پانزدهم اردیبهشت وارد کیش خواهد شد.

این تیم فردا از ساعت ۳۰/۱۷ درزمین چمن شماره ۲ فوتبال مجموعه المپیک کیش و دریک دیدار دوستانه درمقابل تیم دهه ۸۰ کشورمان قرارخواهد گرفت.

حسین تراب پور ، مهرداد میناوند ، پژمان جمشیدی ، آتیلا حجازی ، محمد نوازی ، بهروز رهبری فر ، ادموند بزیک ، علی نیکبخت واحدی ، علی موسوی ، رضا یزدانی ، علی بهزادی و سپهر حیدری از جمله بازیکنان حاضر دردیدار فردا هستند.

شایان ذکر است علاقمندان به صورت رایگان می توانند از این مسابقه دیدن کنند.

پارک کوهسنگی تور مشهد

koshsangi-park-تورکیش-تورمشهد.com

یکی از بهترین پارک های شرق کشور پارک کوهسنگی است که در تور مشهد مقدس واقع شده است و مسافران و گردشگران فرائانی را در خود جای داده است.

کوهسنگی یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین گردشگاه های مشهد است که به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می شود و در کنار رشته کوه های جنوبی مشهد واقع شده است.

این تفرجگاه زیبای شهر تور مشهد در تابستان جاری با پذیرش حجم انبوه گردشگر، پس از حرم مطهر و آرامگاه فردوسی، رتبه سوم حضور مسافر و گردشگر را به خود اختصاص داد.

هوای لطیف و دید مناسب ,پارک کوهسنگی مشهد گردشگاه ها قدیمی مشهداز فراز کوه هایی که رسیدن به بالای آنها سهل وآسان است، این پارک زیبای مثلثی شکل را از دیر باز مورد استقبال زائران و مجاوران مشهد قرار داده است.

طرح بزرگ توسعه مجموعه تفریحی گردشگری کوهسنگی در حالی در حال انجام است که هم اکنون این مجموعه در مجاورت بافت شهری قرار گرفته است و بخشی از جاده کمربندی مشهد که جاده آسیایی نیز نامیده می شود، از کنار اراضی آن می گذرد.

این طرح که در وسعت 100 هکتار پیش بینی و مطالعات آن توسط مشاور انجام شده است با اجرای بخش وسیعی از طرح های دامنه شمالی کوه ها، چشم به آینده ای منحصر بفرد در منطقه با اجرای بخش های دیگر دارد.

در طرح توسعه این مجموعه، مشاور طرح، باغ های هفتگانه را پیش بینی کرده است که عبارتند از: باغ پذیرایی، باغ فرهنگی، باغ سنگی، باغ طبیعی، باغ آرامگاه، باغ ورزشی وباغ تفریحی

ایجاد دریاچه مصنوعی و جزیره پرندگان در میان آن، احداث باغ موزه طبیعی پارک ساحلی با قرارگرفتن انواع حیوانات در آن، ایجاد رستوران های مختلف بر فراز کوه و کنار دریاچه، ساخت دو مجموعه شهر بازی تابستانه و سرپوشیده و ایجاد مسیر منو ریل تفریحی در رینگ اطراف کوه ها و بهره برداری از مجموعه احداث شده کودک وآینده، طرح های قابل سرمایه گذاری با بازده فراوان در این طرح بزرگ است که به سرمایه گذاران توصیه می شود.

آدرس پارک کوهسنگی:
در صورت اطلاع از آدرس پارک کوهسنگی ، در قسمت نظرات لطفا اعلام فرمائید .

آشنایی با پارک کوهسنگی, کوهسنگی یکی از قدیمی ترین ,خاطره انگیز ترین,گردشگاه های مشهد, دو کوه سنگی ,مشرف به شهر ,تور مشهد

  • kish tour
  • ۰
  • ۰

تور کیش و افزایش تولیدات مرکز صدا و سیمای کیش

kishnets.ir seda sima kish 300x210 تور کیش و افزایش تولیدات مرکز صدا و سیمای کیش

سید عبدالرضا کیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش از افزایش تولیدات مرکز کیش و ارتباط زنده با شبکه های سراسری در ایام و مناسبت های مذهبی و جشنواره های کیش خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کیش پرس،  سید عبدالرضا کیا گفت:در میان کل استان های کشور ارتباط زنده میان جزیره کیش و شبکه های سراسری جایگاه برتر را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این ارتباط در بخش های مذهبی همچون راهپیمایی های روز قدس- ۲۲ بهمن- نماز عید فطر، مسابقات ورزشی و تلویزیونی، همچنین ارتباط مستقیم در پخش برنامه های جشنواره های نوروزی و جشنواره های تابستانی جاذبه های کیش صورت گرفت.

دریافت ۲۰ شبکه تلویزیونی در جزیره

کیا درباره عملکرد سال ۹۳ صدا و سیمای مرکز تور ارزان کیش گفت: برنامه ای جامع از سال ۹۱ با توجه به اهداف مورد نظر در بخش های فنی، تولید و برنامه سازی و نیروی انسانی و منابع مالی – اداری تدوین شد که به تدریج توانستیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی افزود: با ایجاد یک سیستم پایدار دسترسی به هتل های کیش بسیار ساده تر شد و ما در حوزه فنی توانستیم با گذر از آنالوگ به دیجیتال شبکه های تلویزیونی قابل دریافت در جزیره کیش را از ۸ به ۲۰ شبکه تلویزیونی افزایش دهیم.

کیا به محاسن تبدیل پخش از آنالوگ به دیجیتال اشاره و تاکید کرد: با تبدیل پخش از حالت سنتی به دیجیتال برنامه های زنده با سرعت و دقت بیشتری پخش می شوند.

افزایش بخش های خبری

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کیش افزایش تولید و برنامه سازی را از دیگر پیشرفت های صدا و سیمای مرکز کیش در سال ۹۳ عنوان کرد و گفت: در حوزه تولید و برنامه سازی در رادیو در ساختار سنتی ۱۰ ساعت برنامه داشتیم که با تغییر ساختار میزان تولید برنامه ها به ۱۶ ساعت افزایش پیدا کرد و ساختار به پیامی تبدیل شده و بیشتر جنبه های سرگرمی، اطلاع رسانی و تفریحی به برنامه ها داده شده است.

وی اطلاع رسانی از آب و هوا، اطلاعات پرواز، بورس، اقتصاد، قیمت ارز و سکه در بازارو افزایش باکس های خبری رادیو از ۲ به ۱۵ بخش را از دیگر تغییرات برنامه های رادیو کیش در سال ۹۳ خواند.

عبدالرضا کیا از افزایش تولید در بخش تلویزیون از ۴ ساعت به ۱۲ ساعت خبرداد  و اظهار کرد: در این افزایش حجم تولید ۴ ساعت از برنامه ها تولیدات مرکز کیش و ۸ ساعت برنامه های شاد، دیدنی و جذاب از برنامه های مورد علاقه بینندگان تلویزیونی است.

وی به افزایش باکس های خبری در بخش تلویزیون نیز اشاره داشته و گفت: باکس های خبری تلویزیون که تنها یک باکس در روز بود به سه باکس در افزایش یافته و در حال حاضر علاقمندان می توانند علاوه بر خبر ساعت ۱۷، اخبار ۱۰۰ ثانیه و خبرهای ساعت۲۳ را مشاهده کنند. اخبار پیرامونی که شامل خبرهای مهم استان هرمزگان است در باکس های مختلف خبری به اطلاع مردم می رسد.

ارتباط  صدا و سیما با مردم و مسئولین

کیا به افزایش آمار پیامک های دریافتی در رادیو از سوی مردم اشاره کرد و افزود در حال حاضر در هر برنامه آمار پیامک از ۰ به ۲۰۰ پیامک رسیده که بسیاری از آن ها مشکلات مردم را انعکاس می دهند. همچنین سه باکس تلفنی برای شنیدن صدا و پیام های تلفنی شهروندان در بخش های مختلف برنامه ها باز شده است تا ارتباط میان مردم و مسئولین برقرار شود. که بازخورد آن در بسیاری موارد حل مشکلات مردم بوده.

وی افزود: طیفی از مسئولین وقتی پیام مردم را می شنوند بلافاصله جواب داده و در عمل نیز به رفع مشکل اقدامی می کنند. ام بخشی نیز درگیر بروکراسی اداری هستند و می ترسند به سوالات و درخواست های مردم جواب بدهند و این مسئله موجب وقفه در پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم می شود.

کیا نقش رسانه ها را همانند کاتالیزور دانست که می توانند به حل مشکلات مردم سرعت بخشیده و ارتباط آنان را با مسئولین در مدت زمان کوتاهتری امکان پذیر سازند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما درخدمت گزاری به مردم  اطلاع رسانی است و وظیفه مسئولین نیز پاسخگویی به مشکلات مردم.

این مقام مسئول همچنین به ساخت برنامه ای در سال ۹۴ اشاره کرد که طی آن خبرنگاران می توانند با کارشناسانی که دسترسی معمول به آنان کمتر است از طریق صدا و سیما ارتباط برقرار کرده و مشکلات موجود و سوالات خود را مطرح کنند.

برون سپاری فعالیت ها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش ساماندهی نیروهای انسانی را از بخش هایی عنوان کرد که از زمان ورود به این مرکز آغاز کرده است و در این راستا ساماندهی نیروی انسانی بر اساس پست هاس سازمانی انجام شده و افراد به بخش های تخصصی خود ارجاع شده و نیروهای مازاد نیز با برنامه های ارائه شده به مراکز دیگر منتقل شده اند.

وی افزود: میزان منابع انسانی را از ۷۴ درصد به ۵۰ درصد رسانید و با این ساماندهی ۸۰ نفر کاهش نیروی انسانی داشتیم اما با برنامه ریزی توانستیم در حین کاهش نیرو بهره وری را افزایش دهیم و برنامه سازی توسعه یابد.

کیا به جذب مشارکت های بخش خصوصی و درآمد زایی اشاره  و اضافه کرد: در این بخش برون سپاری را آغاز کردیم و بخشی از برنامه های رادیو و تلویزیون در حال حاضر توسط بخش خصوصی و خارج از مرکز صدا و سیما تهیه و تولید می شود همانند موسیقی که ۱۰۰ درصد برون سپاری شده و بخشی از آن در جزیره و بخش دیگر در سرزمین اصلی تولید می شود.

وی برنامه های پیک بهاری( در حوزه گردشگری) که فضایی شاد از جزیره را ارائه می دهد و برنامه مستند مرجانها را که از شبکه های سراسری به صورت متناوب پخش شد از برنامه های تولید مرکز کیش خواند که توسط بخش خصوصی تولید شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش علت برون سپاری تولید برنامه ها صدا وسیمای کیش را از سیاست های سازمان صدا و سیمای کشور دانست و گفت: به دستور ریاست سازمان صدا و سیمای کشور به تدریج باید برون سپاری صورت پذیرد تا هم کیفیت و کمیت برنامه های تولیدی افزایش یابد و هم هزینه ها کاهش پیدا کند.

وی افزود: در بخش مالی توفیق به میزانی بوده که امروز صندوق وام ۱۰ درصد کارکنان صدا وسیما که در راستای کمک رسانی و کاهش مشکلات مالی همکاران راه اندازی شده است علاوه بر پرداخت بدهی گذشته به میزان مورد نیاز موجودی دارد و ما درخواست کننده وام نداریم.

کیا تغییر فرمت برنامه های سحر ماه رمضان از زنده به تولیدی را از بخش های دیگری عنوان کرد که برای تولید آن نیروی کار از ۱۰ نفر به ۲ نفر کاهش یافته است.

تغییر مکانی

مدیرکل صدا وسیمای کیش از تغییر مکان صدا و سیمای مرکز کیش به شرکت خدمات سابق در صفین خبرداد و گفت:  انتقال سایت صدا و سیمای مرکز کیش به مکان جدید طبق توافق نامه با سازمان منطقه آزاد کیش صورت گرفته است و با این انتقال که در حال بازسازی است می توانیم با تغییرات لازم و فضای کافی که در اختیار داریم امکانات جدیدی داشته و به روز شویم.

وی افزود: این مکان با ۸ هزار متر بنای اداری ۴ برابر مکان فعلی است و ۲ استودیوی بزرگ سیما و ۲ استودیوی بزرگ صدا برای برنامه سازی در آن در نظر گرفته شده است.

برنامه های سال ۹۴

به گفته عبدالرضا کیا مدیر کل مرکز صدا و سیمای کیش انتفال این مرکز به مکان جدید از مهمترین برنامه های سال ۹۴ صدا و سیمای مرکز کیش است. هزینه این جابجایی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان خواهد بود.

تبدیل منابع آرشیوی از آنالوگ به دیجیتال از دیگر برنامه های مهمی است که به تدریج صورت خواهد گرفت زیرا این برنامه کاری دشوار است که باید به تدریج صورت پذیرد.

راه اندازی رادیو گردشگر که در نوروز ۹۲ به صورت آزمایشی انجام شده بود از دیگر برنامه هایی است که به گفته کیا در صورت توافق با سازمان منطقه آزاد کیش به صورت دائم راه اندازی خواهد شد.

از دیگر برنامه های سال ۹۴ که در صورت تامین تجهیزات و توافق با منطقه آزاد کیش امکان راه اندازی آن وجود دارد قرار گرفتن تلویزیون کیش بر روی ماهواره است که به این ترتیب برنامه های تلویزیون کیش در تمامی شبکه های استانی همچنین در کشورهای حاشیه خلیج فارس قابل دسترسی خواهد بود. این اتفاق خوب موجب معرفی پتانسیل ها و استعدادهای کیش در ابعاد مختلف اقتصادی، تجاری، صنعتی و گردشگری در داخل کشور و کشورهای همسایه شده و به رونق گردشگری در جزیره کیش کمک شایانی خواهد شد.

استعداد یابی در میان جوانان و نوجوانان در رشته های مختلف ورزشی، هنری، اجرا، خبر و دیگر توانمندی های کیشوندان از برنامه های جذاب دیگری است که مرکز صدا و سیمای کیش برای سال جاری کیشوندان در نظر گرفته است.

همچنین خبرنگار افتخاری از میان رانندگان تاکسی یک برنامه جدید است که طی آن ۳۰ نفر از رانندگان تاکسی جزیره کیش خبرنگار افتخاری صدا و سیما خواهند شد تا به اطلاع رسانی از مشکلات مردم کمک کنند.

مسابقات مختلف برای کودکان و نوجوانان، برنامه های خانواده و گردشگری از برنامه هایی است که در سال ۹۴ طراحی، تولید و پخش خواهد شد.

نظر سنجی و رضایت مندی

عبدالرضا کیا به افزایش رضایتمندی کیشوندان و گردشگران از برنامه های صدا و سیمای مرکز کیش در سال ۹۳ اشاره کرد و افزود: بر طبق نظر سنجی های صورت گرفته در تلویزیون با افزایش ۶۰ درصدی بینندگان ۷۸ درصد رضایت مندی کسب شده است. در بخش رادیو با افزایش ۴۷ درصدی مخاطبان ۹۱ درصد رضایتمندی ثبت شده است و در بخش خبر بر طبق آخرین نظر سنجی های صورت گرفته بطور میانگین در بخش خبرصدا و خبر سیما ۹۵ درصد رضایتمندی کسب شده است.

 

images 1 خطوط جدید پروازی در هواپیمایی کیش: تهران – ازمیر و بندرعباس – اصفهان

 

شرکت هواپیمایی کیش دردو مسیر تهران – ازمیر وبندرعباس – اصفهان خطوط پروازی راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ در راستای حفظ اصل مشتری مداری و به منظور فراهم کردن شرایط مساعد جهت رفاه حال مسافران ، شرکت هواپیمایی کیش دو خط پروازی جدید راه اندازی کرد.

داغ نیوز: در راستای حفظ اصل مشتری مداری و به منظور فراهم کردن شرایط مساعد جهت رفاه حال مسافران ، شرکت هواپیمایی کیش دو خط پروازی جدید راه اندازی کرد.
این خطوط بصورت رفت وبرگشت بین تهران – ازمیر و بندرعباس – اصفهان هستند.
پرواز رفت و برگشت تهران – ازمیر– تهران از ۲۵ اردیبهشت هر هفته روز جمعه ساعت ۱ بامداد از تهران به ازمیر و ساعت ۳ وسی دقیقه بامداد از ازمیر به سوی تهران برقرار است .
پرواز رفت و برگشت بندرعباس – اصفهان– بندرعباس از ۱۰ اردیبهشت روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۱ و پانزده دقیقه از بندرعباس به اصفهان و ساعت ۱۳ و سی دقیقه از اصفهان به سوی بندرعباس برقرار است.
لازم به ذکر است شبکه پروازی هواپیمایی کیش با افزایش ۲ پرواز دیگر در مسیر پروازی تهران- یزد- تهران درروزهای یکشنبه و چهارشنبه توسعه یافته است .
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه تور کیش٫ گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش یکی از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است.

تور مشهد و برج تجاری آلتون

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-borj-alton

یکی از بهترین مجتمع ها و برج های تجاری تور مشهد برج زیبای آلتون می باشد. که بسیار زیبا و شیک ساخته شده است. و یکی از بهترین مجتمع ها و بهترین مراکز خرید تور مشهد به شمار می رود

برج آلتون به عنوان یک مجموعه دیدنی تجاری هر شهروند و زائر مسافری که برای تفرج و خرید به خیابان (توریستی و تجاری) دانشگاه قدم میگذارد را حیرت زده می نماید.
در این برج انواع محصولات کیف و کفش و پوشاک ، صوتی و تصویری ، لوازم خانگی ، آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها و معتبرترین برندهای روز دنیا به مشتریان پارک ساحلی محترم عرضه می گردد.
این مجتمع در خیابان دانشگاه قرار دارد.

  • kish tour
  • ۰
  • ۰

تور کیش و معرفی آکواریوم کیش

agvarom kish kishnets ir 300x225 تور کیش و معرفی آکواریوم کیش

یکی از دیگر جاذبه های جزیره کیش آگواریوم این جزیره می باشد که هر ساله گردشگران و کیشوندان عزیز را پزیرایی می کند.

خلیج فارس از حیات آبزی بسیار متنوعی برخوردار است. گردشگران در هر گوشه ساحل تور ارزان کیش، می توانند انواع ماهی ها و دیگر آبزیان را که برخی از آنها بسیار عجیب به نظر می رسند، در داخل آب های شفاف تماشا کنند. در آکواریوم جاذبه های کیش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفی از آبزیان زیبا و شگفت انگیز خلیج فارس نگهداری می شود. برای کسانی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا را در محیط طبیعی خود ندارند، هتل های کیش دیدار از این آکواریوم می تواند به یادماندنی و خاطره انگیز باشد.

a8fcfece 1f38 4c1d bec9 adcc55654fe1 20150505 162220 300x187 برگزاری نشست تخصصی چشم انداز سازی طرح جامع کیش

نشست تخصصی چشم انداز سازی طرح جامع کیش با حضور مشاوران بخش خصوصی ومسئولان سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش دراین نشست مشاوران طرح جامع کیش تبیین اقدامات انجام شده درسنوات گذشته به تشریح وضعیت کنونی جزیره کیش پرداختند.

طبقه بندی کاربری اراضی واگذارشده وچگونگی ساخت وسازها دربخش های مسکونی٫ تجاری ٫گردشگری٫ خدماتی وصنعتی٫ مرورروند شرایط اقلیمی کیش در۱۵ سال گذشته٫ بررسی وضعیت زیست محیطی وگونه های گیاهی وجانوری جزیره از جمله موارد مطرح شده توسط مشاوران بخش خصوصی دراین نشست بود که از عوامل موثر دربرنامه ریزیها وتصمیم گیریهای مسئولان برای توسعه کیش است.

مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه تور کیش نیز دراین نشست از هم اندیشی درزمینه سند چشم انداز به عنوان تضمین کننده آینده یاد کردوضمن تقدیرازتلاشهای معاونت عمرانی سازمان که با نگاه حرفه ای خود دغدغه طرح جامع کیش رادارند گفت:توسعه هرمنطقه جغرافیایی منبعث از سند چشم انداز بالادستی است.

وی افزود: درسند چشم انداز کشورسند توسعه کیش با ماموریت گردشگری وتجارت تعریف شده است .

رسول کشت پوربا اشاره به سیاست سازمان منطقه تور کیش مبنی برتوسعه همه جانبه این جزیره که برگرایش ویژه گردشگری٫ صنعت وتجارت استوار است تاکید کرد: داشتن استراتژی پابرجا برای حصول به نتیجه درکناربرنامه متغیربه فراخور شرایط روز از موضوعاتی است که باید توسط مشاوران بررسی واجرا شود.

وی افزود: ارکان وراهبردهای چهارگانه دراهداف طرح جامع مهم ودرشکل گیری کیش توسعه یافته درآینده بسیار موثراست .

کشت پور تصریح کرد: توسعه کالبدی با پایداری حفظ محیط زیست وتوجه به بخش صنعت ٫ تجارت ونیز توسعه منابع اقتصادی با عنایت به نهادینه کردن پایداری درآمد ٫توسعه منابع انسانی وتوانمند سازی جامعه محلی ازاهداف خوب بازنگری طرح جامع کیش است.

مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت : وجود مدیریت واحد شهری مزیتی است که دربسیاری از شهرها برای بدست آوردن آن اقدامات زیادی انجام می شود اما جزیره کیش با داشتن این شاخصه ظرفیت خوبی برای اجرای طرح ها دارد که باید مشاوران از آن به خوبی بهره برداری کنند.

وی ازمشاوران خواست به عنوان یکی از اولولیت ها درخصوص موفق یا ناموفق بودن طرح جامع کیش بدنبال پاسخ باشند وچنانچه طرح جامع کیش تاکنون ناموفق بوده به بررسی نقش مسئولان٫ بخش خصوصی ٫ قوانین وعلل موثر درعدم موفقیت آن بپردازند.

کشت پوردربخش دیگری از سخنانش از مشاوران خواست با کاهش میزان انحراف طرح جامع علاوه برتوجه به فیزیک ساختمانها دربخش علوم انسانی نیزتحقیق وتفکرداشته باشند.

وی گفت: درشکل گیری جزیره کیش باید به معماری سازه ها توجه شود وا ز سوی دیگر نیز وقتی درمدت زمان ۴۰ سال یک سوم کیش ساخته شده آیا باید برای ساخت دو سوم باقیمانده مردم ٫ جزیره کیش را مانند یک کارگاه ساختمانی درحال ساخت وساز ببینند.

مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن پرسش از مشاوران درخصوص اقداماتشان برای حفظ محیط زیست این جزیره از آنان خواست طرح های خودرا برای حفاظت از گونه های گیاهی وجانوری کیش ارائه کنند.

وی به تیم مشاوره تاکید کرد: درحوزه علوم انسانی هم باید همانند حوزه های ساخت وساز به آموزش وفرهنگ سازی برای انسانها به عنوان مجریان اصلی امور توجه شود.

کشت پور اجرای طرح سوگند کیشوندی را ازجمله طرح های علوم انسانی دانست که با تاکید مدیرعامل سازمان ودرراستای نهادینه کردن فرهنگ های ارزش مدارانه شهروندی اجرا شد تا رفتارها٫ قانونمندی وکرامات انسانی ارتقاء یابد.

وی حفظ شاخصه های کیش مانند آرامش ٫ ترویج آداب اجتماعی وپیشگیری از ناهنجاریها ورفتارهای نامناسب اجتماعی را نیازمند تکرار وتاکید دانست که با طرح های مبتکرانه مانند زیبا سازی فضاهای عمومی وتاثیرگذار برروی شهروندان اشاعه می یابد.

مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: مشاوران باید با بررسی بخش های مختلف ٫ انجام مطالعات تحقیقاتی وبومی سازی طرح ها در همه حوزه ها بسته های توسعه وبرنامه کاری ارائه کنند.

کشت پورگفت: کارمشاوران تنها درمطالعات میدانی وارائه مستندات خلاصه نمی شود بلکه تهیه برنامه عملیاتی ٫ تعریف مگا پروژه وریزپروژه های بخش فیزیکال ونرم افزاری ضروری است.

وی درپایان با اشاره به اهمیت توسعه کیش برپایه اقتصاد درونزا وپایدار بدون فروش منابع وزمین٫ خواستار مدیریت درآمد٫ هزینه ونظارت توسط مجریان امر شد تا جزیره کیش همیشه یک جزیره امن٫ آرام٫ سبز٫ با کیشوندان مسئول ٫ مدیران پاسخگو به همراه تقویت نظام کارفرمایی وکارکنان باشد

تور مشهد و شبیه ساز سقوط آزاد

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-soghot-azad-mashhad

یکی از اولین شبیه سازان سقوط آزاد خاور میانه در مشهد مقدس ساخته و قابل بهره برداری است که شهروندان و گردشگران فراوانی به این مجموعه جذب می کند.

در شبیه ساز سقوط آزاد (تونل باد عمودی) جریان هوا با سرعت حدود 150 الی 200 کیلومتر ایجاد و احساس سقوط آزاد از هواپیما برای کسی که بر فراز آن شناور است را بوجود می آورد. ورزش و تفریحی بسیار مهیج، بدون آنکه کوچکترین خطری فرد را تهدید نماید و با هزینه ای بسیار مناسب که هدف از اجرای آن موارد زیر می باشد:

1- تفریح : به منظور تفریح و تجربه لذت سقوط آزاد و احساس پرواز در آسمان می توان از این تونل باد تور مشهد استفاده نمود.

2- آموزش سقوط آزاد : برای علاقمندان به چتربازی این آموزش سبب کاهش هزینه ها به میزان 95 درصد شده و سبب افزایش ایمنی آموزش می شود.

در استفاده از این تونل باد، تفکیک جنسیتی لحاظ نمی شود و کلیه افراد 10 تا 50 سال امکان استفاده از این تفریح سالم را دارند.

عملیات ساخت این پروژه در منطقه تجاری گردشگری سپاد تور مشهد و در مساحتی بالغ بر 2000 مترمربع آغاز گردیده و شامل قسمت های ذیل می باشد:

1- محوطه تونل باد و اطراف آن ( در حدود 500 متر مربع)

2- بخش اداری، آموزشی و سرویس های بهداشتی (حدود 400 مترمربع)

3- بخش های خدماتی نظیر کافی شاپ و فست فود و غیره (حدود 700 مترمربع)

4- فضای سبز و معابر (حدود 700 مترمربع)

این شبیه ساز دارای محوطه پرواز به شکل چند ضلعی و قطر محاطی 3.6 متر و در ارتفاع 12 متری از سطح زمین می باشد که تا 4 نفر می توانند در آن به صورت همزمان شناور شوند.

پارک ساحلی و پروژه شبیه ساز سقوط آزاد با سرعت در حال احداث است و تا انتهای سال به بهره برداری می‌رسد.

  • kish tour
  • ۰
  • ۰

احیا شدن رشته های منسوخ صنایع دستی در تور کیش

kishnets.ir sanaye dasti 300x188 احیا شدن رشته های منسوخ صنایع دستی در تور کیش

از این پس رشته های منسوخ صنایع دستی کشور بار دیگر در جزیره کیش احیاء و فعال خواهد شد. این خبر را معاون رییس جمهوری برای خبر نگاران بازگو کرد.

مسعود سلطانی فر افزود:  بر طیق امار موجود در کشور طی مدت دوسال گذشته خوشبختانه در این عرصه نزدیک به دو هزار کارگاه جدید صنایع دستی بار دیگر فعال و به چرخه تولید تور کیش بازگشته است.

در این راستا از این پس صنایع دستی که جزو رشته های بومی مناطق مختلف کشور هستند بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.

 

همچنین افزود : جاذبه های کیش از پس برنامه های ترویجی با هدف بهره گیری از ظرفیت استادکاران با اجرای ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و با هماهنگی و مدیربت حوزه معاونت صنایع دستی، در اولویت اقدامات خود قرار خواهند گرفت.

با این رویکرد تلاش داریم، استادان جدیدی در حوزه صنایع دستی به ویژه صنایع دستی وارد عرصه تولید شوند.

در کل دنیا ۴۶۰ رشته صنایع دستی وجود دارد که حدود، ۳۶۰ رشته در ایران فعال  هستند و یا سابقه فعالیت دارند که باید تقویت شوند.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ایجاد و توسعه بازارچه های دایمی صنایع دستی در نقاط مختلف کشور را از  راهبردهای  مهم  برای حمایت از صنایع دستی و فعالان و هنرمندان این عرصه اعلام کرد.

تور کیش و معرفی روستای باغو

httpkishtour365 com rosta bagho تور کیش و معرفی روستای باغو

یکی از مکان های دیدنی کیش روستای باغو این جزیره است که بسیار دیدنی و بکر و دست نخورده تور کیش است.

باغو از آبادی های قدیمی تور لحظه آخری کیش است که در جنوب غربی جزیره کیش قرار دارد. در حال حاضر این آبادی جز چند خانوار دامدار، سکنه دیگری ندارد. در بین بومیان حاصلخیزی این منطقه زبانزد است. در این منطقه بیشه انبوهی از انواع درختان بومی به چشم می خورد که در آن میان، مجموعه درختان کهنسال لور زیبایی چشمگیری دارد.

به منظور گسترش امکانات تفریحی و توسعه فضای سبز در جزیره و بهره برداری از زیبایی های طبیعی روستای باغو که از خاکی مستعد برخوردار است «پارک دلیران» با وسعت ۶۰ هکتار در این منطقه احداث شده است.

تور مشهد و موزه مرکزی آستان قدس رضوی

tour-mashhad-moze-xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com

یکی از بزرگترین موزه های کشور موزه آستان قدس رضوی است که در تور مشهد واقع شده است.

موزه مرکزی آستان قدس رضوی یکی از مهم ترین موزه های جهان محسوب می شود چراکه اشیا این موزه از لحاظ کثرت ، ارزش و سلامت آن ها حرف اول را می زند . موزه ابتدایی در سال 1324 ه . ق در مجاورت مقبره شیخ بهایی افتتاح شد و 32 سال بعد یعنی در سال 1356 به ساختمان فعلی انتقال یافت . مجموعه های ارزشمند این موزه شامل گنجینه های نفیس قرآن و خط ، هدایای رهبری ، تمبر و اسکناس ، تاریخ تور مشهد ، سکه و مدال ، صدف ، حلزون و نرمتنان دریایی ،پارک ساحلی , مردم شناسی ، نجوم ، ساعت ، سلاح ، هنرهای تجسمی ، ظروف چینی و بارفتن ، فرش و . . . می باشد .

  • kish tour
  • ۰
  • ۰

توانمند سازی ساماندهی و ایجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان در کیش

index توانمند سازی ساماندهی و ایجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان در کیش

با سلام و عرض ادب

با ساماندهی هنرمندان تور کیش انجام شد؛

برگزاری بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری در جهت توسعه گردشگری با اتکا به نیروهای بومی به هنرمندان جزیره کیش واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر رضوانی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای گردشگران و ساکنان جزیره کیش که در گذشته توسط گروههایی از سرزمین اصلی انجام می شد، به گروههای هنری متشکل از هنرمندان ساکن جزیره واگذار شده است.

 

توجه به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر توانمندسازی و واگذاری امور به شهروندان، تهیه بانک اطلاعاتی از هنرمندان جزیره کیش از دو سال پیش در دستور کار قرار گرفت و با ساماندهی فعالیت هنرمندان در رشته های مختلف هنری، بسیاری از برنامه های فرهنگی هنری برای گردشگران و ساکنان جزیره و کیش ازاد توسط هنرمندان بومی جزیره و کیش انجام می شود.

معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تا کنون نام ۶۳۹ هنرمند در بانک اطلاعاتی هنرمندان جزیره ثبت شده و برترین های هر رشته در قالب گروه و فعالیت های انفرادی ، تولیدات خود را در قالب گروه موسیقی ، گروه تئاتر و پیاده راه هنر و دیگر برنامه های مناسبتی عرضه می کنند.

اجرای موسیقی اقوام در پارک ساحلی مرجان و اجرای تئاتر کمدی “حمام سلطان” در ایام تعطیلات نوروزی از جمله برنامه های انجام شده توسط هنرمندان کیش برای گردشگران نوروزی و ساکنان جزیره بود.

پیاده راه هنر با حضور هنرمندان کیش در رشته های مختلف تجسمی یکی دیگر از برنامه هایی است که هر پنجشنبه در پیاده روی مقابل تالار شهر توانمندی های هنرمندان کیش را به علاقه مندان به هنر عرضه می کند.

هتل خیام مشهد

خیلی از مسافرانی که به فکر رفتن به تور مشهد هستن به فکر این هستن به هتل خوب و ارزان برای اقامت خودشون انتخاب کنن که از هر لحاظ واسشون خوب باشه.یکی از این هتل های خوبی که ما می تونیم به شما معرفی کنیم هتل خیام مشهد هست که خیلی ها از این هتل راضی بودن.این هتل خیام مشهد تازگیا بازسازی شده و مکان مناسبی برای اقامت شما عزیزان است.

واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم مشهد  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و… است.

هتل خیام مشهد

عکس های هتل خیام مشهد

عکس های هتل خیام کیش که در آن می توانید آرامش داشته باشید

عکسی از داخل هتل خیام مشهد

جشنواره تئاتر دانشگاهی کشور در تور کیش

118 267x300 جشنواره تئاتر دانشگاهی کشور در تور کیش

هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی کشور در جزیره تور کیش آغاز شد.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر این جشنواره گفت : ۲۰ گروه نمایشی ، جدید ترین کارهایشان را تا پنجم اردیبهشت به اجرا در می آورند.

امیرمهدی مرسلی افزود : آثار نمایشی از استانهای گلستان ، سمنان ، خراسان شمالی ، مازندران اصفهان ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، بوشهر ، فارس و آذربایجان شرقی برگزیده شده اند.

این جشنواره از صبح روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه و با برپایی کارگاههای نظری و عملی آغاز شد.

او گفت : در بخش مناطق جشنواره بین المللی تئاتردانشگاهی اخبار کشور هم ۲۰ اثر نمایشی پذیرفته شده است .

همچنین جلسات نقد و بررسی آثار با حضور داوران در سالن پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

تماشای این تئاترها برای عموم رایگان است.

  • kish tour
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي