تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مرکز تجاری فردوسی قشم

مرکز تجاری فردوسی قشم دارای سه طبقه، که دو طبقه از آن تجاری بوده و از مراکز خریدی می باشد که انواع متنوعی از اجناس را در خود جای داده است. طبقه دیگر آن نیز واحد اداری است. دو طبقه ای که مراکز خرید در آن قرار دارند حدود 450 واحد مغازه است که بسیاری از برندهای معروف و با قیمت مناسب در آن قرار دارند. شاید این فکر به ذهن شما خطور کند که برای دیدن از این همه واحد خرید چقد زمان نیاز دارم؟ همین تعداد بالای واحد باعث شده خریداران بیشتری به مرکز تجاری فردوسی جذب شوند. نگران هم نباشید! شما پس از بازدید از مغازه ها و خریدهای خود می توانید برای رفع خستگی به کافی شاپ ها و رستوران های این مجموعه مراجعه کرده و خستگی خود را پس از یک خرید مفصل برطرف کنید.

 امکانات دیگری که این مرکز دارد شامل آسانسور، نمازخانه، پله های برقی و سیستم تهویه مطبوع می باشد. خبر خوب دیگر این است که پروازهای قشم همیشه فعال هستند و شما می توانید با خرید بلیط هواپیما ارزان هر فصلی از سال که دوست داشتید خود را به مراکز خرید ارزان قشم برسانید و لذت خرید از این بازار را بچشید.

مرکز خرید مرجان قشم

مرکز خرید مرجان قشم از مراکزی است که دو قسمت مجزا، یعنی دو ساختمان دارد. ساختمان اول این مرکز خرید، طبقه اول و همکف آن فروشگاه ها و مغازه ها قرار گرفته اند و طبقه دیگر آن مسکونی بوده و خریداران نمی توانند به آن وارد شوند. ساختمان دوم نیز به همین شکل، دو طبقه آن واحدهای خرید و فروشگاه ها واقع شده اند و طبقه سوم نیز واحدهای تجاری و مسکونی وجود دارند. مرکز خرید قشم برای آن دسته از خریدارانی مفید است که می خواهند اجناس خود را به صورت عمده بخرند. این مرکز در بلوار ولیعصر، چهارراه پردیس قرار دارد.

سیتی سنتر قشم 

ما به برند بازها پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال برندهای مختلف و لوکس برای خرید هستند حتما سری به سیتی سنتر قشم بزنند. دنیایی از برندهای معروف در این بازار وجود دارند که محصولاتی مثل لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، لوازم خانگی و لوازم ورزشی در میان آنها دیده می شود. در کنار بازار و خرید، رستوران، شهربازی و مجموعه های تفریحی و سرگرمی برای کودکان نیز برای عموم دایر شده است که می توانید با بهره گیری از آنها لذت خرید و گشت و گداز خود را دوچندان کنید. همین موارد در کنار هم موجب شده سیتی سنتر قشم به یکی از بهترین بازارها در این جزیره تبدیل شود. پس از آن که بلیط هواپیما قشم را تهیه و خود را به این جزیره رساندید باید به میدان امام قلی خان رفته و وارد این بازار بزرگ شوید.

 

بازار بندر درگهان قشم

شهر زیبای درگهان حدود بیست دقیقه با شهر و بندر قشم فاصله دارد. پس از آنکه خود را به این شهر رساندید، می توانید وارد بازار درگهان شده و کالاهای مورد علاقه خود مثل پوشاک و کفش را با قیمت مناسب خریداری کنید. بازار درگهان اجناس خود را با قیمت های گاها مناسب و ارزان ارائه می دهد. محل دقیق این بازار مقابل بازار قدیم قرار دارد که در پاساژهای آن حدود هزار واحد تجاری وجود دارد.

معرفی بهترین مراکز خرید قشم

بازار راه ابریشم قشم

یکی از بازارهای قشم که ممکن است معماری آن شما را به تعجب و شگفتی وا دارد بازار راه ابریشم قشم است. این مرکز خرید دارای دو ساختمان مجزا است که شما برای اینکه بخواهید از یک ساختمان به ساختمان دیگر بروید نیازی نمی بینید که از ساختمان خارج شوید چرا که در بالای ساختمان ها پلی هوایی تعبیه شده است که آن ها را به هم وصل می کند. این زیبایی منحصر به فرد بازار راه ابریشم باعث شده که مسافران و خریداران هر چه زودتر خود را به این مرکز خرید برسانند. بیش از 90 فروشگاه در این مجموعه قرار دارد که کالاهای باکیفیت، با قیمت مناسب و برندهای مختلف در آن یافت می شود. از امکانات دیگر این مرکز خرید؛ آسانسور، پله های برقی، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ و فضای سبز می باشد.

مرکز خرید دو دلفین قشم

یکی دیگر از بازارهای ارزان قشم که خریداران و بازدید کنندگان بسیاری به آن مراجعه می کنند، مرکز خرید دو دلفین قشم است. برندهای متفاوتی در این بازار با قیمت مناسب وجود دارد. کالاهایی مثل کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، پوشاک، برندهای متفاوت عطر و ادکلن و انواع گل و گیاه به طور فراوان در بازار دو دلفین وجود دارند.

از ویژگی های خوب این بازار فضای زیبا و دلنشین،‌هوای مطبوع و خنک درون ساختمان است که از شما در برابر هوای شرجی بیرون محافظت می کند و موجب می شود اشتیاق خود را برای خرید حفظ کنید. همچنین اگر احساس خستگی به شما دست بدهد می توانید با وارد شدن به رستوران ها و کافی شاپ های دو دلفین خستگی خود را برطرف کنید و سپس به خرید و گشت و گداز ادامه دهید. دو دلفین فضای لوکسی دارد و این پتانسیل را دارد که حداقل نصف روز شما را برای خرید، در خود نگه دارد. مکان مرکز خرید دو دلفین: قشم، خیابان ناخدا کنار مرکز خرید نخل می باشد.

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم از جمله بازارهایی است که جزء قدیمی ترین و معروف ترین بازارهای نه تنها قشم بلکه  خاورمیانه و منطقه آسیا به شمار می رود. کالاهای گوناگونی مثل انواع جواهرات‌، طلا، کیف و کفش های محلی، صنایع دستی محلی، ظروف مسی، لباس و سوغاتی های فراوان در این بازار دیده می شود که می توانید بعد از یک گشت و گداز مفصل در جزیره قشم به آنجا رفته و خرید کنید. یکی از جالب ترین ویژگی ها در این بازار فروشندگانی هستند که با لباس محلی قشم کالای خود را در این بازار قدیمی می فروشند. این ویژگی سبب شده گردشگرانی که می خواهند با آداب و رسوم و فرهنگ قشم آشنا شوند، به این بازار بی نظیر بروند.

موقعیتی که این بازار دارد باعث می شود که در همه زمان ها شلوغ و پرهیاهو باشد. بازار قدیم قشم درست روبروی بندرگاه قشم قرار گرفته و این فرصت را به شما می دهد که بعد از یک گشت و گداز مفصل و لذت بخش، در این بازار قدم بزنید و خرید کنید. ویژگی مثبت دیگر این بازار این است که همیشه در برنامه های تور قشم قرار می گیرد تا مسافران لذت بیشتری از سفر خود ببرند.

لیست کامل در: https://www.ilna.news/fa/tiny/news-850698

و مرکز خرید ستاره قشم

مرکز خرید قشم یکی از لاکچری ترین و شیک ترین مراکز خرید قشم به شمار می رود. این مرکز خرید بین المللی، یک ساختمان ۳ طبقه دارد که 641 واحد تجاری در آن فعالیت می کنند. انواع برندهای معروف ایرانی و خارجی دنیا در این مرکز قرار دارند. در کنار واحد های تجاری این مرکز خرید، امکانات دیگری مثل رستوران و فست فود، تفریحات و سرگرمی های گوناگون برای کودکان فراهم شده است.

 

مرکز خرید پردیس قشم

مرکز خرید قشم از جمله مراکز خریدی است اجناس های مختلف با برندهای گوناگونی در آن یافت می شود. قیمت کالاهای این مرکز خرید نیز مناسب حال کسانی است که می خواهند ارزان خرید کنند. طبقات آن شامل 4 طبقه، که دو تای آن یعنی همکف و اول، مربوط به فروشنده ها و طبقات سوم و چهارم نیز مسکونی و تجاری است. فروشنده های آن اغلب کالاهایی نظیر لوازم لوکس، لوازم خانگی و دکوری می فروشند. امکانات این مجموعه شامل کافی نت و کافی شاپ، بانک تجارت و چند مجموعه کلاس آموزشی می باشد. اگر قصد داشتید که بعد از خرید استراحت کنید و یا غذا میل کنید باید به رستوران های طبقه سوم بروید. این مرکز درست روبروی مرکز خرید فردوسی و مرکز خرید ستاره قشم قرار دارد.

 

  • kish tour
  • ۰
  • ۰

صحبت از بهینه سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو مبحثی است که در دنیای دیجیتال امروزی همواره با آن روبرو هستیم. در مقاله‌های گذشته به تعریف سئو، دلایل نیاز به سئو برای داشتن یک کسب و کار موفق و متخصصین سئو پرداختیم. در این مطلب از وب‌سایت ابوالفضل دانش به نحوه‌ی محاسبه‌ی هزینه‌ی سئو خواهیم پرداخت.

سئو (SEO) در حقیقت به هر اقدامی گفته می‌شود که توسط افراد برای بالا بردن رتبه‌ی وب‌سایت در موتورهای جستجوگر انجام بپذیرد. اگر می‌خواهید بیشتر بدانید که سئو چیست می‌توانید بر روی لینک کلیک کنید. همانطور که می‌دانید مهم‌ترین و البته کم هزینه ترین روش افزایش بازدید از وب‌سایت کسب جایگاه قابل قبول در موتورهای جستجو است. موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل، اکثر ترافیک وب را فراهم می‌آورند. بنابراین چنانچه وب‌سایت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و یا هر چیز دیگری را فراهم آورد بیشتر مورد بازدید کاربران قرار گرفته و نهایتاً موفق به کسب رتبه‌ی بالاتری خواهد شد.

 

مطلب دیگری که در این بخش حائز اهمیت محسوب می‌شود، کلماتی هستند که کاربر در مورد موضوعی خاص آن‌ها را وارد کرده و جستجو می‌کند. به این کلمات در انگلیسی Search Term و یا Query گفته می‌شود. این کلمات ارزش خارق العاده ای دارند. تجربیات نشان داده است که ترافیک موتورهای جستجو می‌تواند باعث موفقیت چشم‌گیر یک سازمان شود. ترافیک هدفمند به یک وب‌سایت با خود عمومیت و درآمد فراوان به همراه دارد. سرمایه گذاری بر سئو، میزان منفعتی استثنائی در مقایسه با دیگر انواع بازاریابی و تبلیغات خواهد داشت.

نحوه‌ی محاسبه‌ی هزینه‌ی سئو

به راستی سئو چقدر هزینه بردار است؟ باید گفت سئو به راحتی ارسال یک ایمیل برای صدها نفر نیست. از بسیاری جهات، حتی می‌توان گفت هزینه‌ها در سئو به آسانی قابل اندازه گیری نیستند، در حالیکه در دیگر فعالیت‌های بازاریابی این موضوع میسرتر است.

نرخ سئو معمولاً به طور مستقیم به نتیجه بستگی دارد. به طور مثال کسب رتبه‌ی قابل قبول در سطح ملی برای یک کلیدواژه نسبت به کسب رتبه در سطح منطقه ای، هزینه‌ی بیشتری به همراه دارد. با این حال، حتی در سطح منطقه ای نیز متغیرهای فراوانی وجود دارند، و میزان سهولت بسته به اینکه مد نظر شما کسب رتبه در ایالت (استان)، شهرستان، شهر، روستا، … باشد، متغیر خواهد بود. بدیهی است که این نکته هم بر هزینه‌ی سئو تأثیرگذار خواهد بود.

در ادامه به منظور پاسخ بهتر به این پرسش که “سئو چقدر هزینه بردار است؟” به مزایای جستجوهای طبیعی از طریق سئو خواهیم پرداخت. در این بخش هدف ما یاری شما در اتخاذ تصمیمی آگاهانه در مورد میزان بودجه ای که باید برای سئو در نظر بگیرید و نحوه‌ی نتیجه سنجی است.

قیمت‌های سئو

چه عواملی قیمت‌ها را تعیین می‌کنند؟

قیمت‌های سئو معمولاً با در نظر گرفتن متغیرهای زیر معین می‌شوند:

  • موقعیت: کجا هستید؟
  • اهداف: مایلید کجا باشید؟
  • زمان بندی: برای بهبود و رشد چه زمانی مد نظرتان است؟

تنها با بررسی این سه فاکتور است که هر فرد و یا آژانسی هزینه‌های سئو را تخمین می‌زند. به مثال‌های زیر توجه کنید:

  • وب‌سایتی مرتبط با یک کسب و کار محلی برای کلیدواژه‌ی مورد هدف، اخیراً در رتبه‌ی دوازدهم قرار دارد.
  • رقبایی که در جایگاه‌های صفحه‌ی اول قرار گرفته اند لینک‌های بیشتر و معیارهای معتبرتری دارند.
  • رقبا بودجه‌ی بیشتری را به سئو اختصاص داده اند.

با این اطلاعات، معیارهای زیر قابل تشخیص است:

  • مقدار تقریبی لینک‌ها
  • ایده ای در مورد میزان فعالیتی که برای پیشبرد سئو لازم است
  • زمان بندی دقیق برای رسیدن به هدف

 

با تحلیل موقعیت فعلی مشتری، شناسایی اهداف مورد نظرش و زمان بندی، قادر به محاسبه‌ی هزینه‌ها خواهیم بود. البته ما هرگز متوجه اینکه رقبا دقیقاً چه فعالیت‌هایی در زمینه‌ی بهینه سازی وب‌سایت انجام می‌دهند نخواهیم شد. اما معمولاً محاسبه‌ی هزینه بر اساس کار مورد نیاز و هزینه‌های جانبی خواهد بود.

بازار هم بر این تعیین نرخ تأثیرگذار است. گاهی این بازار است که نرخ‌ها را تنظیم و تعدیل می‌نماید (بر فرض اینکه عملکرد مثبت تلقی شود). همه چیز به بازگشت سرمایه وابسته است. و اما آخرین متغیر حفظ جایگاه وب‌سایت بعد از قابلیت رؤیت پذیری آن است. سئو یک هدف متحرک است، به این معنی که پایانی برای آن وجود نخواهد داشت. شما در بازی جلو می‌روید، ولی بازی ساکن نخواهد ماند، بلکه در حال تغییر و پیش روی است. شاید به نظر سخت برسد، بهترین رویکردها نسبت به موقعیت و اهداف کسب و کار طراحی می‌شوند.

به همین دلیل است که شاخص‌های کلیدی عملکرد۱ سئو مانند رتبه بندی کلیدواژه‌ها به تنهایی کافی نیست. در حقیقت قابل توجه‌ترین رویکرد در موفقیت سنجی سئو تقریبا پیوسته نیاز است که دنبال شود.

خدمات با کیفیت در مقایسه با خدمات ارزان و بی کیفیت

کیفیت فاکتور دیگریست که در تعیین هزینه‌ها نقش دارد. اگر مطلب گذشته‌ی وب‌سایت راجع به سؤالات مورد نظر هنگام استخدام یک فرد متخصص برای بهینه سازی وب‌سایت را مطالعه کرده باشید، متوجه شده اید که هرگز خدمات با کیفیت با قیمت پایین ارائه نمی‌شوندسؤالات مرتبط با استخدام مشاور سئو را با کلیک بر روی لینک بخوانید.

به عنوان مثال در بریتانیا آژانس‌هایی وجود دارند که خدمات سئو برای یک ماه را فقط با ۱۵ پوند عرضه می‌کنند. اگر واقع نگر باشیم با این پرسش روبرو خواهیم شد: چه نوع بازاریابی می‌تواند با ۱۵ پوند انجام شود؟ در حقیقت این سرویس‌ها یا هیچ کاری انجام نمی‌دهند و یا اینکه از وب‌سایت‌های متعلق به خودشان برای افزودن لینک استفاده می‌نمایند. نتیجه چیست؟ در بهترین حالت بسیار غیر مؤثر هستند و در بدترین حالت می‌توانند منجر به جریمه شدن وب‌سایت بشوند. بنابراین اگر به کسب و کاری طولانی مدت، پویا و پایدار فکر می‌کنید، بهتر است این دسته از خدمات سئو را از گزینه‌های خود به طور کلی حذف کنید.

لازم به ذکر است شما به عنوان صاحب کسب و کار مسئول تمام آن چیزی که با نامتان انجام می‌شود هستید. اگر اقدام به استخدام یک آژانس ارزان قیمت کنید و تحقیقاتی در این زمینه انجام ندهید، در واقع در مقابل تمام جریمه‌ها و شهرت منفی که به واسطه‌ی ناکارآمدی آژانس اتفاق خواهد افتاد هستید.

بعد از مقدمه ای که آورده شد بد نیست کمی به اعداد و ارقام سئو بپردازیم. مواردی که در ادامه آورده شده است مقایسه‌ی تقریبی نرخ‌ها در بریتانیا و ایالات متحده است.

نرخ سئو در ایالات متحده‌ی آمریکا

اطلاعات بیشتری درباره‌ی نرخ سئو در ایالات متحده نسبت به بریتانیا در دسترس است. Moz اقدام به انتشار نتایجی از  یک نظر سنجی از عرضه کنندگان خدمات سئو کرد که حاوی قیمت گذاری نیز بوده است. این نظرسنجی نشان دهنده‌ی طیف وسیعی از نرخ گذاری‌های ماهیانه می‌باشد. البته این نرخ‌ها مربوط به کسب و کارهای کوچک می‌شوند.

سؤال نظرسنجی: از مشتریانی که با آن‌ها قراردادهای چند ماهه دارید، به طور متوسط ماهیانه چقدر دریافت می‌کنید؟

۱۰ درصد _ کمتر از ۵۰۰ دلار

۲۷ درصد _ ۵۰۰ – ۱۰۰۰ دلار

۲۹ درصد _ ۱۰۰۰ – ۲۵۰۰ دلار

۲۰ درصد _ ۲۵۰۰ – ۵۰۰۰ دلار

۱۵ درصد _ ۵۰۰۰ – ۱۰۰۰۰ دلار

البته اعداد بالا می‌توانند کاملاً متغیر باشند، اما اغلب کسب و کارها در آمریکا در حدود ۵۰۰۰ دلار در ماه را به خدمات سئو اختصاص می‌دهند. ۴۰ درصد از افراد که قاعدتاً کسب و کارهای کوچک هستند و در نظر سنجی شرکت کرده اند، در حدود ۱۰۰۰ دلار برای بهینه سازی وب‌سایت در نظر می‌گیرند و بقیه هم که احتمالاً کسب و کارهای محلی هستند کمتر از ۵۰۰ دلار را به سئو تخصیص می‌دهند.

نرخ سئو در بریتانیا

در بریتانیا هیچ گونه مطالعه ای همانند چیزی که در ایالات متحده اتفاق افتاده صورت نگرفته است. اما ارقام زیر بر اساس آژانس‌های سئو آورده شده است.

خدمات با رقابت پایین _ ۵۰ – ۱۵۰ پوند درماه

کسب و کارهای کوچک _ ۱۵۰ – ۳۰۰ پوند در ماه

کسب و کارهایی با رقابت بیشتر _ ۳۰۰ – ۵۰۰ پوند در ماه

کسب و کارهای در سطح ملی _ ۵۰۰ – ۱۰۰۰ پوند در ماه

کسب و کارهای بزرگ و با رقابت بالا _ ۱۰۰۰ – ۲۰۰۰ پوند در ماه

مبالغی بیش از ۲۰۰۰ پوند به کسب و کارهای بسیار بزرگ و شناخته شده که معمولاً در سطوح بین المللی فعالیت دارند اختصاص داده می‌شوند.

 

همانطور که ذکر شد تمامی قیمت‌های بالا نسبی هستند. اگر کسب و کاری کوچک اما در سطح ملی و در فضای رقابتی بالا را اداره می‌کنید، احتمالاً لازم است بیش از فردی که کسب و کاری کوچک اما در سطح منطقه ای را داراست برای سئو بودجه در نظر بگیرید. فروشگاهی اینترنتی را با یک لوله کش محلی مقایسه کنید. اندازه‌ی بازار شما و سود بالقوه‌ی کسب و کارتان تا حدود زیادی تعیین کننده‌ی مواردی که لازم است برای آن‌ها بودجه صرف کنید خواهد بود.

بنابراین چطور باید هزینه‌های سئو را محاسبه کنیم؟ حقیقی ترین پاسخ به این پرسش این است: «همه چیز بستگی به کسب و کار و موقعیت فعلیتان دارد.» اگر سود کسب و کار شما بالاست، رقابت بیشتر و چنانچه سود کسب و کار پایین باشد رقابت کمتری انتظار می‌رود. اگر ابتدای راه بهینه سازی وب‌سایت و کسب رتبه‌های بالا هستید مسلماً نسبت به زمانی که فقط چند قدم با رتبه‌های اول تا سوم فاصله دارید، باید هزینه‌ی بیشتری را بپردازید.

فراموش نکنید از ارائه دهنده‌ی خدمات سئو که با او همکاری دارید بپرسید که هزینه‌ی خدماتی که نیاز دارید را چطور محاسبه می‌کند. در این صورت همه‌ی موارد کاملاً شفاف پیش خواهد رفت.

 

  • kish tour
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي