تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

در نمایشگاه خزندگان کیش بیش از 100 گونه خزنده از خانواده‌های مختلف و مارها به نمایش گذاشته شده است. مارهای عظیم بوآ، پیتون آفریقا و سوسمارهای ماداگاسکار از جمله حیواناتی هستند که می‌توان در این نمایشگاه دید.

جزیره زیبای کیش به دلیل آب و هوای خاص و دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان، یکی از توریستی ترین جزیره های ایران به شمار می آید. در این جزیره زیبا و دیدنی، انواع تفریح ها و همچنین محیط ها برای گذراندن تعطیلاتی آرام و دلنشین وجود دارد.

از غروب زیبا و ساحل مرجانی گرفته تا پاساژ های لوکس با کالاهای فراوان؛ همه و همه را می توان در سفر به جزیره زیبای کیش تجربه کرد و خاطرات لذت بخشی را از سفر به این جزیره با خود به ارمغان برد.

کشتی یونانی


کشتی به گل نشسته یونانی، اکنون نماد جزیره کیش بوده و به تماشا نشستن آن در غروب دل انگیز جزیره، یکی از زیباترین منظره هایی است که می توان در سفر به کیش آن را شاهد بود. با عکس گرفتن در چشم انداز کشتی و غروب، می توان یکی از زیباترین لحظات حضور خود در کیش را برای همیشه ماندگار کرد.

برای دیدن داخل کشتی تنها یک راه وجود دارد که برای آن باید به یکی از کلوپ های غواصی جزیره بروید، لباس غواصی بپوشید و به آب بزنید تا علاوه بر تماشای درون کشتی یونانی، زیبایی های زیر آب های نیلگون خلیج فارس را نیز ببینید.

در غربی ترین نقطه جزیره کیش و در نزدیکی کشتی یونانی، ساحل صخره ای زیبایی با نام کلبه هور قرار دارد که می توان با حضور در آن و نشستن بر روی آلاچیق های فراهم شده، نظاره گر غروب خورشید باشید و ذهن خود را از هم همه های همیشگی خالی کرده و تنها از این تصویر زیبای طبیعی لذت ببرید.
یکی از دلایل جذابیت بیش از اندازه ساحل صخره ای کلبه هور، بکر و دست نخورده بودن آن است و نیز اینکه در این ساحل شما می توانید حرکت خرچنگ ها را به راحتی نظارگر باشید. در فاصله کمی از این ساحل نیز لنجی متعلق به بومیان منطقه وجود دارد که در حدود ۱۰ سال پیش در این ساحل به گل نشسته و منظره خاصی را به وجود آورده است.

  • ۹۸/۰۴/۲۷
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي