تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

تور کیش و خطوط جدید پروازی درهواپیمایی کیش

kishnets.ir havapeyma kish 300x200 تور کیش و خطوط جدید پروازی درهواپیمایی کیش

شرکت هواپیمایی کیش دردو مسیر تهران – ازمیر وبندرعباس – اصفهان خطوط پروازی راه اندازی کرد.

اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ در راستای حفظ اصل مشتری مداری و به منظور فراهم کردن شرایط مساعد جهت رفاه حال مسافران ، شرکت هواپیمایی جاذبه های کیش دو خط پروازی جدید راه اندازی کرد.

این خطوط بصورت رفت وبرگشت بین تهران – ازمیر و بندرعباس – اصفهان هستند.

پرواز رفت و برگشت تهران – ازمیر– تهران از ۲۵ اردیبهشت هر هفته روز جمعه ساعت ۱ بامداد از تهران به ازمیر و ساعت ۳ وسی دقیقه بامداد از ازمیر به سوی تهران برقرار است .

پرواز تور ارزان کیش رفت و برگشت بندرعباس – اصفهان– بندرعباس از ۱۰ اردیبهشت روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۱ و پانزده دقیقه از بندرعباس به اصفهان و ساعت ۱۳ و سی دقیقه از اصفهان به سوی بندرعباس برقرار است.

لازم به ذکر است شبکه پروازی هواپیمایی هتل های کیش با افزایش ۲ پرواز دیگر در مسیر پروازی تهران- یزد- تهران درروزهای یکشنبه و چهارشنبه توسعه یافته است .

گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش یکی از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است.

1430984682672 isna 7 300x207 خبرچه دیدار تیم‌های فوتبال هنرمندان ایران و پیشکسوتان اتریش

تیم فوتبال دهه ۸۰ کشورمان دریک بازی دوستانه مقابل تیم رسانه و پیشکسوتان اتریش قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه تور کیش، تیم رسانه و پیشکسوتان اتریش که به منظور برگزاری چند دیدار دوستانه به ایران سفرکرده است امروز پانزدهم اردیبهشت وارد کیش خواهد شد.

این تیم فردا از ساعت ۳۰/۱۷ درزمین چمن شماره ۲ فوتبال مجموعه المپیک کیش و دریک دیدار دوستانه درمقابل تیم دهه ۸۰ کشورمان قرارخواهد گرفت.

حسین تراب پور ، مهرداد میناوند ، پژمان جمشیدی ، آتیلا حجازی ، محمد نوازی ، بهروز رهبری فر ، ادموند بزیک ، علی نیکبخت واحدی ، علی موسوی ، رضا یزدانی ، علی بهزادی و سپهر حیدری از جمله بازیکنان حاضر دردیدار فردا هستند.

شایان ذکر است علاقمندان به صورت رایگان می توانند از این مسابقه دیدن کنند.

پارک کوهسنگی تور مشهد

koshsangi-park-تورکیش-تورمشهد.com

یکی از بهترین پارک های شرق کشور پارک کوهسنگی است که در تور مشهد مقدس واقع شده است و مسافران و گردشگران فرائانی را در خود جای داده است.

کوهسنگی یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین گردشگاه های مشهد است که به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می شود و در کنار رشته کوه های جنوبی مشهد واقع شده است.

این تفرجگاه زیبای شهر تور مشهد در تابستان جاری با پذیرش حجم انبوه گردشگر، پس از حرم مطهر و آرامگاه فردوسی، رتبه سوم حضور مسافر و گردشگر را به خود اختصاص داد.

هوای لطیف و دید مناسب ,پارک کوهسنگی مشهد گردشگاه ها قدیمی مشهداز فراز کوه هایی که رسیدن به بالای آنها سهل وآسان است، این پارک زیبای مثلثی شکل را از دیر باز مورد استقبال زائران و مجاوران مشهد قرار داده است.

طرح بزرگ توسعه مجموعه تفریحی گردشگری کوهسنگی در حالی در حال انجام است که هم اکنون این مجموعه در مجاورت بافت شهری قرار گرفته است و بخشی از جاده کمربندی مشهد که جاده آسیایی نیز نامیده می شود، از کنار اراضی آن می گذرد.

این طرح که در وسعت 100 هکتار پیش بینی و مطالعات آن توسط مشاور انجام شده است با اجرای بخش وسیعی از طرح های دامنه شمالی کوه ها، چشم به آینده ای منحصر بفرد در منطقه با اجرای بخش های دیگر دارد.

در طرح توسعه این مجموعه، مشاور طرح، باغ های هفتگانه را پیش بینی کرده است که عبارتند از: باغ پذیرایی، باغ فرهنگی، باغ سنگی، باغ طبیعی، باغ آرامگاه، باغ ورزشی وباغ تفریحی

ایجاد دریاچه مصنوعی و جزیره پرندگان در میان آن، احداث باغ موزه طبیعی پارک ساحلی با قرارگرفتن انواع حیوانات در آن، ایجاد رستوران های مختلف بر فراز کوه و کنار دریاچه، ساخت دو مجموعه شهر بازی تابستانه و سرپوشیده و ایجاد مسیر منو ریل تفریحی در رینگ اطراف کوه ها و بهره برداری از مجموعه احداث شده کودک وآینده، طرح های قابل سرمایه گذاری با بازده فراوان در این طرح بزرگ است که به سرمایه گذاران توصیه می شود.

آدرس پارک کوهسنگی:
در صورت اطلاع از آدرس پارک کوهسنگی ، در قسمت نظرات لطفا اعلام فرمائید .

آشنایی با پارک کوهسنگی, کوهسنگی یکی از قدیمی ترین ,خاطره انگیز ترین,گردشگاه های مشهد, دو کوه سنگی ,مشرف به شهر ,تور مشهد

  • ۹۴/۰۲/۱۹
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي