تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

ایران به خوبی از قنات (چاههای زیرزمینی که آب آشامیدنی تازه تهیه می کنند) به خوبی شناخته شده است و کریز در کیش یکی از این قندهای 2،000 ساله است. در حدود 50 فوت زیرزمینی، حدود 5 مایل از مارها تشکیل شده است تا آبشار زیرزمینی بیشتر از یک شهر به نظر برسد. یک نگاهی به دیوارهای هفت متر بالا می بینید و می بینید که آنها با مرجان ها، پوسته ها و فسیل ها (از جمله یک لاک پشت) که تا 500 میلیون سال پیش می آیند، بسته بندی می شوند. و همه این به لطف منصور حاج حسینی، سرمایه گذار آلمانی-ایرانی، که می خواستند این سنت باستانی را احیا کنند. بحث در مورد ergh-melli (وطن دوستی).

برخی از هتل های سرد

اولین بار من تحت تاثیر هتل زیبای داریوش قرار گرفتم که معماری الهام گرفته از پرسپولیس بود. این بار، من در هتل شایان اقامت داشتم، بعدا متوجه شدم که او در دهه 70 بزرگترین کازینو بود. هنوز هم وجود دارد که صدای خنک کننده یکپارچه خنک است، گرچه سالن ها کمی برای من "Shining-esque" بودند. و اخیرا هتل Toranj Marine، اولین و تنها هتل از نوع خود در ایران است - خانه های ییلاقی که روی آبشارها ساخته شده است، هر کدام با پانل های کف شیشه ای است ... بدیهی است!
فرهنگ، زبان و سفر. او در ایالات متحده آمریکا متولد شد و در چهار سال زندگی کرده است، که ترکیبی از آن چشم انداز بی طرفانه ای را برای ایران به ارمغان می آورد و توانایی منحصر به فرد برای تفسیر تفاوت های فرهنگی به خارج از کشور است. او یک آموزگار و یادگیرنده مادام العمر است، او توضیح دهنده های فرهنگی و راهنمایی های زبان برای Iranophiles ارائه می کند.
وای ... من نمی دونم کیش داره عرب ها!
و این چیز در مورد وند با شهرهای دیگر! من فکر می کنم این خیلی سرد است! هاها
منظورم این است که در ابتدا کمی عجیب است اما شاید این پسوند واقعی باشد که در میان فارسی به جای «من» در تهران، شیرازی یا حتی نام خانوادگی استفاده شده است! با تشکر از FACTS شگفت انگیز شما

نظرات مربوط به جزیره کیش

بله، در حقیقت یک جمعیت عربی کوچک در بخش جنوبی ایران و در جزایر وجود دارد    خوشحالم که از این پست لذت بردم. با تشکر از شما برای خواندن!
ممکن است گشت و گذار (تخته) وجود دارد! در زمان های مشخصی از سال؟
از زمانی که من آخرین بازدید از جنوب ایران را داشتم، به طوری که گرمای ویژه ی جنوب مردم چیزی را از دست دادم. آنها دوست دارند صحبت کنند، شوخی کنند، به سوالات پاسخ دهند. آنها به شما از کجا می آیند، تاریخ جزیره، توصیه می کنند. بهترین ها، آنها لبخند می زنند این در مورد افراد در سراسر جهان است که در جنوب زندگی می کنند و یا در آب است که آنها را دوستانه و جذاب می سازد؟

مردم کیش وند

کلمه فارسی برای "شهروند" شهر وران است (وند یک پسوند است که به شهر یا "شهر" وابسته است). اما کسانی که در کیش زندگی می کنند کلمه کیشوند دارند. من تعجب می کردم که آیا می توانید این کار را با تمام شهرها مانند تهران و یا شیراز انجام دهید، اما بسیار ناامید کننده است، فقط مردم کیش هستند. و آن را در آنجا متوقف نمی کند همه کیشوند کارتی را نگهداری می کند که محل اقامت جزیرة آن را اثبات می کند. بومیان بندرعباس، اهواز و سیستان بلوچستان، در میان دیگران که در این جزیره هم کار می کنند، همچنان خود را کیشوند شمردند.


  • ۹۸/۰۳/۱۵
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي