تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

kishtour زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی کیش

جدیدترین اخبار در مورد نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی که قرار است در کیش برگزار شود و زمان این نمایشگاه را به اطلاع کلیه افراد می رسانیم .

به گفته روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ، اعلام شد این نمایشگاه از ۲۷ تا ۳۰ آبان با حضور شرکت های داخلی و خارجی و با حضور مسئولان و مدیران ارشد این حوزه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

و هدف از برگزاری این نمایشگاه

** عرض یابی توانمندی های هوایی داخلی و خدمات هوایی کشور در حوزه های مسافر و بار. ** توجه بیشتر به فرودگاه های کشور در ابعاد گسترش، نوسازی، به روز سازی و اقتصادی کردن آنها .

** توجه به زیر ساخت ها و قوانین، به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان هوایی .

** توجه ویژه به رشد بخش خصوصی هوایی کشور و جلب حمایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور مشارکت در پروازهای مختلف هوایی کشور پس از رفع تحریم ها و متقابلاً استفاده از توانمندی های صنایع هوایی و خدمات هوایی ایران است.

** طراحی برنامه هایی به منظور متقاعد کردن جهان از مزایای پروازهای عبوری از آسمان ایران و تبدیل به HUB منطقه

** جذب شرکت های معتبر خارجی از اقصا نقاط جهان، به منظور استفاده متقابل از توانمندی های ایران و دیگر کشورها .

** تبدیل جزیره کیش به یکی از مراکز هوایی و هوانوردی کشور، به منظور هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی، جهت گیری به منظور مردمی کردن هوانوردی عمومی و حمایت از رسانه های هوایی کشور و جلب مشارکت رسانه ملی از برنامه های هوایی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

منبع : تور کیش

  • ۹۳/۱۰/۰۴
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي