تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

  • ۰
  • ۰

توانمندی صنعت گردشگری تور کیش

kishnets.ir sanaye gardeshgari 300x189 توانمندی صنعت گردشگری تور کیش

یکی از منابع درآمد کشور صنعت گردشگری است که سالانه ارض مناسبی را وارد کشور می کند و باعث افزایش بودجه کشور بوده است.

روابط عمومی صدا و سیمای مرکز تور ارزان کیش اعلام کرد: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش در نشست کاری مدیران هتل های کیش با مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش گفت:این شبکه پس از تأسیس، برنامه‌های متنوعی در حوزه گردشگری برای جذب بیشتر گردشگران و توسعه این صنعت درآمد آفرین تهیه خواهد کرد.

سید عبدالرضا کیا افزود: علاوه بر این، این مرکز با همکاری و تعاملی که با سایر شبکه‌های رسانه ملی و شبکه‌های دیگر بین‌المللی دارد می‌تواند تمامی برنامه‌های سازمان منطقه آزاد کیش را در حوزه صنعت گردشگری به چهار گوشه دنیا معرفی کند.

این مهم با تولید برنامه‌های فاخر تولیدی و زنده در حوزه‌های سیما، صدا و خبر و پخش در تمامی شبکه‌های  رسانه ملی و برخی از شبکه‌های پربیننده خارجی طرف قرارداد همکاری با صدا و سیما میسر خواهد شد.

وی تصریح کرد: منطقه آزاد کیش با روند رو به رشدی در حوزه گردشگری روبرو است و رسانه ملی مصمم است مدیران این سازمان و فعالان عرصه صنعت گردشگری را پشتیبانی جدی کند.

معتقدیم در صورت توافق با این سازمان خواهیم توانست استقبال گردشگران خارجی را از جزیره کیش از حدود ۲۰ هزار نفر به بیش از ۱۰۰هزار نفر در سال افزایش دهیم.

آقای کیا یک پیشنهاد جدید دیگر هم روی میز کاری مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش گذاشت. راه‌اندازی شبکه اینترنتی رسانه ملی در صورت حمایت مالی این سازمان در کیش تا تمامی کاربران بتوانند هم از تماشای برنامه‌های صدا و سیما از طریق شبکه مجازی لذت ببرند و هم بیشتر با جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها و توسعه‌یافتگی این جزیره زیبای مرجانی آشنا شوند.

وی به ساکنان، سرمایه‌گذاران و گردشگران جاذبه های کیش این نوید را داد تا در روز عید غدیر خم مدت پخش برنامه‌های پرمخاطب رادیو کیش را از ۲۰ به ۲۴ساعت افزایش دهد.

علی‌اصغر مونسان، مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش که سابقه درخشانی در فعالیت های عمرانی و فرهنگی در کارنامه کاری خود دارد گفت: نشاط ساکنان جزیره کیش، ایجاد فضای پرنشاط برای گردشگران و رونق کسب‌وکار برای کارآفرینان عرصه گردشگری از اولویت های جدید سازمان منطقه آزاد کیش است.

وی بر فعال کردن توریسم سلامت با احداث بیمارستان فوق تخصصی در جزیره کیش تاکید کرد و افزود مصمم هستیم تکمیل طرح های زیربنایی این سازمان را در بخش های تولید انرژی، آب آشامیدنی، فاضلاب، مخابرات  و حمل‌ونقل را سرعت ببخشیم.

 

index بیش از یک میلیون سهم در تالار بورس کیش معامله شد

امروز سیزدهم اردیبهشت در تالار بورس کیش بیش از یک میلیون سهم داد و ستد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه تور کیش٫ درتالار بورس کیش تعداد یک میلیون و ۶۱۹هزار سهم به ارزش سه میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال خرید و فروش شد که از این معاملات ۶۷ درصد مربوط به خرید و ۳۳درصد مربوط به فروش بوده است .

امروز در تالار بورس اوراق بهادر کیش بیشترین معاملات از نظر تعداد و ریالی بر روی سهام شرکت های: سرمایه گذاری شاهد٫ لیزینگ رایان سایپا٫ پالایش نفت اصفهان صورت گرفت.

سد طرق در تور مشهد

سد طرق در تور مشهد

یکی از مکان های دیدنی مشهد سد طرق در تور مشهد می باشد که بسیاری از گردشگران و مهدسین برای دیدن این سد به این مجموعه وارد می شوند.

این سد در۱۴ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و بر روی رودخانه طرق و در نزدیکی بند قدیمی طرق قرار دارد. سد طرق از نوع بتونی با دو قوس متقارن است که از ۲۲ بلوک و به عرض ۱۴ متر و ارتفاع ۸۱ متر از پی ساخته شده است. ضخامت تاج سد ۸۰/۴ متر و دارای ۸۴/۱۲ متر ضخامت درپی و طول تاج ۳۲۲ متر است . گنجایش سد حدود ۱۳ میلیون متر مکعب پیش بینی شده و با هدف تأمین بخشی از آب مورد نیاز پارک ساحلی مشهد احداث شده است. سد طرق علاوه بر استفاده های اقتصادی ، به دلیل برخورداری از آب و هوای خوب و جاذبه های طبیعی از نظر سیاحتی نیز دارای اهمیت می باشد.

بند طرق در مسیر رودخانه طرق و در مجاورت سد بتونی جدید قرار دارد و تا سال های اخیر قابل بهره برداری بوده است.تور مشهد بنای این سد را به امیر علیشیرنوایی (۹۰۶-۸۴۴ق.) وزیر سلطان حسین بایقرا نسبت داده اند. درمجاورت بند طرق دو آسیاب وجود داشته است.


  • ۹۴/۰۲/۱۹
  • kish tour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي